Tuesday, October 30, 2018

ZIC SI EU...


‘ Ce multe versuri, ah! ce multe versuri
Şi totuşi ce puţină poezie!’
Unde te uiţi e vid, e fals, e rece,
Suflete-amorţite, emoţii false, platitudini
Născute din vulgare atitudini.
Ne-am grăbit
Şi am rănit,
Căci am uitat să oferim
Galant un zâmbet nostim
Şi să primim
Firesc, fără să cârcotim.

Alergând după ceva,
Am uitat.
Şi evident am ratat.
Am alergat după mult,
Şi am uitat bucuriile mici,
Oferite de un licurici.
Am alergat după perfect
Si am uitat să privim atent,
Cu emoţii de adolescent.
Am alergat după elogii
Şi am uitat clipele luminoase
Din preajma vorbelor armonioase. 
Am alergat după putere
Şi am uitat că nu avem voie sa călcăm in picioare demnitatea,
Dreptatea şi seninătatea.
Am alergat după mărire
Şi am uitat să ne bucurăm de un gândăcel cărămiziu
Ce luminează chiar şi un cer cenuşiu.
Alergând mereu după ceva,
Am uitat dezmierdarea fină
Şi am ratat bucuria senină.

Ce multe versuri, ah! Ce multe versuri
Şi totuşi ce puţină poezie!
Deşi cunoaştem sofisticate nuanţe de mânie
Şi calomnie,
Am uitat ce culoare au sinceritatea
Şi simplitatea.


No comments:

Post a Comment

NISTE CARTI - cu Ana Cocoveanu

Ma vad cu Ana in vacante si uneori in weekend, cand nu avem teme prea multe. Ne stim de 9 ani si ne bucura fiecare intalnire pentru ca ...